fan vad irriterande

sitter här och e måttligt glad...eller hur var det nu? ja var på kurs idag och så hade jag tänkt att gå på spinningpass klockan halv 6..så jag skyndade mig till friskis, men då var det fullt på passet så jag fick inte plats (buhu) snacka om irriternade...så jag åkte hem istället vägra vänta 1,5 timme på nästa pass...åt sushi mums fillibabba.
Jonas e med Robban på hockey idag..gud vad jag längtar till hockeyn e klar så att han kan umgås med mig lite med...nevars jag e glad att vi ha rolika intressen med så att vi inte bara gör allt tillsammans fy fasen vad trist.man måste kunna göra saker utan varandra, och så är det VIKTIGT  att var amed sina vänner.

NU ska jag vila lite innan filmen på tv 1000 börjar...har sjukt ont i huvudet...
imorogn efter jobbet och innan kursen ska jag till frissan *dansar av lycka*


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback