Fredag

nu ska vi se om min blogg fungerar............hoppas det..nu e det fredag vilket innebär helg...äntligen. Skule tränat nu men när jag kom till friskis och omklädningsrummet upptäckte jag att jag inte fått med mina spinningbyxor FAN jag som verkligen sett fram emot att spinna ikväll...får bli att spinna ikväll istället.

Jonas har fått nytt jobb GRATTIS ÄLSKLING DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!

haft en bra arbetsvecka även fast Molly varit ledig då vi har haft Marie som vikarie.

Ätit god middag från vv..mums mat verkligen.
Imorgn är det träning som gäller..på kvällen skall jag till Lottis vi ska äta middag och se på ngn bra film.
på söndag e det träning igen...vet inte vad vi ska göra resternade dag har itne bestämt ngt ännu.

hoppas alla får en super helg...


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback