Godmorogn Sthlm

Måndag morgon  - ny vecka..jobb jobb jobb..men det är kul älskar mitt jobb så det e ingen fara. Idag klockan 10:00 ska jag ju till tandis var ett bra tag sen så det kan ju vara dax att besöka den..när ska de sänka priset hos tandis???? varför ska det vara billigare att gå till läkaren men dyrt att gå till tandis? jag förstår varför många människor och flertal studenter som inte har mkt pengar inte undersöker sin miun oftare.. jag gick i och för sig till tandläkaren ofta som student för jag var tvungen då mina ena två framtänder levde sitt eget liv eller hur var det nu ?? hahahhaha. men vilket fall som helt dom borde tänka på att sänka priset.

Idag börjar jag klockan 8:00...idag komer Molly tillbaka från ledigheten Yeeeeeeeaaaay.

Nu börjar våren komma säger alla, hoppas den gör det e såruskigt trött på vintern vill inte ha mer snö och slask det e bara deprimerande..vill ha sol, barn mark och sjungande fåglar när man kommer ut på morgonen...Ååå tänk när jag börjar cykla till jobbet igen och man får höra fåglarna sjunga när man svingar sig på cykeln och susrar ner för backen bort mort odenplan....längs karlbergsslott längs vattnet.........mmmmmmmmmmmmm ljuvligt.

Ska även läman in mina skor idag...ett måste att laga klackarna.


kram kram

Kommentarer
Postat av: Idapida

Grattis på namnsdagen! :-)

2007-03-05 @ 17:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback