Har ni ställt om klockan?

Imorse när jag vaknade eller rättare sagt när Jonas kom in smygande för att se om jag hade ställt min väckarklocka eftersom jag ska träna halv elva...spinningpasset börjar då...så vaknade jag och sa...har jag ställt om klockan? Jonas verkar vara ovetande om att det skulle göras inatt...men jag påminnde honom, jag menar lätt att glömma.

Idag efter spinningen ska jag in till city till Åhlèns för att se om mina skor har kommit in i storlekt 36 hoppas det nu vill ju ha dem nu så *please*

Igår var jag och älsklignen på Beck - den svaga länken snacka om bra film helt klart den bästa Beck filmen enligt mig iallafall så ni som inte har sett den, tveka inte gå och se den..den ska INTE ses hemma den ska verkligen ses på bio. vissa filmer är ok att se hemma i tv soffan medan vissa filmer helt klart skall ses på bio.

Hoppas min gumma Sara har blivit frisk nu och att hon kan åka till Bromma närakut och få hjälp med sitt ena öra som spökar.

Nej nu ska jag dricka upp kaffet, packa min träningsväska och bege mig mot friskis och svettis.



see yaaa

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback