hur kan det vara så dyrt?

Var idag emd Lottis på vår rast till apoteket, hon hade också saker som hon skulle hämta ut. Jag hämta ut en bricanyl en pulmykort samt håreksemes grej..och vad kostade allt detta undrar ni? jo hela 922:- e det inte dyrt? jo det tycker jag iallafall.
Idag på eftermiddagen när både Lottis och Molly slutade för dagen så var jag kvar med 6 barn och en av dem fick förstårs då magsjuka stackarn tycker så synd om honom..hoppas inte jag eller ngn annan får det nu.

Har nyligen ätit fiskbullar i hummersås med potatis och sallad...har kommit på att jag har inte ätit en godis bit på 9 dagar*klappa på huvudet* och alla vet vilken godisråtta jag annars e ..och varje söndag skall ja gnu äta min midja...så fram till juni till att börja med inget godis eller godsaker...så är det bara inget snack om saken..



snart är det vänner på tv I love it...och kväll är det efterlyst det e bra tycker jag...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback