Kycklingrätt

Idag är det fredag..har jobbet mellan 07:30 - 14:00. Efter det åkte jag till VI och handlade...Ikväll ska jonas på hockey med Robert på O`lerys...Lottis kommer över till mig på middag det ska bli en kycklingrätt ur viktväktarnas receptbok..den maten är sååå god.
Imorgon är tanken att jag ska till Sara på kvällen men min kära vän ligger i flunsan så chansen är väll inte så jätte stor att hon är frisk imorgon, men man kan alltid hoppas :) .

Och så blir det väll let`s dance ikväll och ngn bra film...
Ute  lyser Solen med sin frånvaro det är så mulet som det bara kan bli, riktigt rått och tråkigt väder...
Pratade med min mamma nyss och hon berättade att ehn släkting till mig har fått hjärtinfark på sin utlandssemester fy fan vad otäckt.

Nå ska se vad jag ska göra nu.,...mysa med älsklingen medan han är hemma han åker väll vid 5 tiden....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback