Mysig lördag

Vaknade imorse vid 08:00 tiden..gick upp åt frulle...sen vid halv elva ringde jag Sara hon frågade om jag kunde komma till Vällingby hon skulle ta en promenad dit med gos Smilla...hon skulle handla lite kläder och så. Så ja gkom till vällingby vid ca 12:00 tiden. Vi började med att äta lunch, det blev suschi mummsfillibabba,sen så gick vi runt i några affärer,vi gick även till H&M där jag köpte en jätte fin skjorta till Smilla i påskpresent...den klädde henne verkligen. Sen så tog vi en promenad hem till Sara i det fina vårvädret...tog en kopp kaffe sen skulle dom på middag hos en jobbarkompis till daniel..jag åkte hem, vilade lite sen så ringde min syster.

Nu lagar jag mat kyckling i ugn med massa grönsaker och sötsur sås mumma.
Jonas e hos Robban på hockey och äter mat och dricker öl.

När jag tittade nyss på expressens hemsida så ledde Modo med 2-1 mot Hv...så hoppas det går bra och att de tar hem det idag.

Nej nu ska jag äta. Imorgon f.m blir det spinning med Anna M på fridhemsplan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback