onödig fakta

FAKTA
Smeknamn: Tovsingen, älskling
Födelsedag: 7:e oktober
Bor: Solna
Arbete: Förskollärare, Odenplan

NÄR...
Åt du senast: 19:00 igår kväll kyckling gryta
Läste du en bok senast: Läser böcker hela tiden
Köpte du något senast: Igår, köpte mat kul va?
Svor du senast och vad sa du?: igår när jag körde upp mascaran i ögat FAN!

FAVORIT...
Plats: I lgh är det sängen fast isåfall tllsammans med älskligen
Drog: vndruvor
Fordon: min cykel som tar mig överallt
Film: Sagan om ringen
Djur: häst

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: Mm, några gånger om dagen..
Sova: Ja på nätterna och ibland en powernap
Drömma mardrömmar: Ja som inatt drömde jag om en brunbjörn som jagade mig.
Klä dig i svart: Ja, väldigt ofta.
Hata folk: Nej det gör jag helst inte
Lita på folk: Ibland, men har svårt för det faktiskt.

VEM...
Saknar du: Min sara och barnen som jag hade tänkt träffa ikväll fast nu e sara sjuka, dumma flunsan
Gjorde dig riktigt glad senast: Min mamma och pappa
Fick du sms från senast: Älsklingen (igår kväll när han var påväg hem)

HAR DU...
För många vänner: Nej jag har mina underbara
Tvångstankar: Ja, måste ALLTID kolla att jag stängt av kaffebryggaren, spisen m.m. innan jag går hemifrån
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Inte haft min hårfärg sen jag va typ 18
Sagt jag älskar dig till någon idag: sa det nyss till Jonas
Varit kär: Är kär nu
Blivit kär i någon på nätet: Såklart i min älskling Jonas
Dumpat någon: Ja med nöje då den jäveln var otrogen
Blivit dumpad: Mmmm

HUR...
Svarar du i telefonen: Ja det är Tove
Fördriver du tiden: Framför datorn eller tvn.
Tjänar du pengar: Jobbar på mitt underbara jobb
Bäddar du sängen: Ja! HATAR obäddada sängar.
Ofta diskar du: tack för att det finns diskmaskin hatar att diska
Ofta städar du: Ofta  verkligen ofta
Många stör du dig på: just nu 1 person

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback