Söndag

Nu är det söndag morgon eller f.m...känner mig lite halv hänig idag med..så det blir ingen träning idag heller tokförskyld och lite feber... usch usch..
Igår på dagen var jag och Sara och barnen på IKEA i Barkarby och handlade eller Sara handlade...jag körde deras fina bil...men jag säger bara vissa människor i denna stad borde inte få köra bil..de kör som om de äger hela staden...utsäkta men man kan inte köra om vid rödljus..helg jävla sjuk....är vi väl hittade en barkerningsplats framme vid Ikea så står det ngn stolpskott och tar upp halva vår plats genom att de ska packa in sina varor och de gör det i slow motion...säger bara...ursäkta menb ni är inte ensamma här..
Oxh varför är det så svårt för människor att vara trevliga??? varför måste man se sur ut och muttra i stället för att le till varandra...när man är på Ikea så kan man inte stå stilla i gångarna, utan man får försköka ställa sig intill kanten men det är inte heller många som har förstått...
ja nu har jag sagt mitt om löningshlg inne på IKEA.

På kvällen var jag hos Lottis och åt middag och kollade på film, men åkte hem vid 23:00 då jag var så trött...
idag blir det inte heller mkt gjort...behöver vila.

MEn vill egentligen åka och köpa nya skor (converse) samt en brun pilotjacka *vill ha*

nu ska jag vila lite till vägrar bli sjuk..


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback