vrål jobbig allergi

suck vad jobbigt det e att vara allergisk hatar pollen..varför måste jag vara så sjukt allergisk? det e jobbigt jag knaprar allergi medicin från höger och vänster.Både tabletter, ögon droppar stmamediciner ja you name it..lyckans ostar ni som inte har denna skit ni är lyckligt lottade.

Idag efter jobbet har jag varit hos Sara och barnen det var mkt mysigt...god paj också man tackar den kommer jag lätt laga här hemma..
Smilla och Pontus är världens underbaraste barn *love them*

Jonas är på hockey ikväll med*suck* verkligen kul att jag får umgås med min sambo så ofta *ironi* eller vad säger du Sara???

nu kom JOnas hem hör jag nu i dörren...undrar hur det gick för Modo om det e en glad eller arg jonas jag får hem nu?


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback