Åååå herre jisses

idag har jag jobbat 8-16:30...en bra dag har det varit inget spec som har hänt på jobbet. Efter jobbet så rusade jag iväg till min fanstastiska frisör Jessica, hon e verkligen helt gudomlig på att få mitt hår skit snyggt...synd att frisyren inte är lika hållbar och blir lika bra av mina frisörhjälpmedel...det spelar ingen roll att hon säger: det är bara att föna så här spraya mer här och mindre där göra si och göra så...visst säger jag och nickar och tänker...ja det har jag försökt med de senaste 3 åren jag varit din kund...hahaha..ja ja jag försöker så gott jag kan.

Jag blev också väldigt cjockad och förvånad när hon berättade för mig att hon har dumpat sin kille efter 4 år..och anledningen till det var inte nådig....säger som hon Jannice i vänner OH MY GOOOD!!!!

men men så är det med livet ibland det kan ge heftiga vändningar.


Imorgon är det fredag, jag har bytt tid med Lottis så jag ska stänga imrogon åt henne för hon skulle bort...men det e inte hela världen. På lördag ska jag ta färden mot Nälsta Plan  till Sara, Daniel ocjh barnen gissa om jag saknar er , SÅ HIMLA MYCKET! ska bli super mysigt.


På lördag kväll ska jag och jonas ev ut och äta på pampas marina med Sofia och Jan, om vädret tillåter..och vädergudarna vill ge oss sol..annars e det inte så mysigt...nej tack inget regn...utan sol sol sols sol sol...


Nu ska jag dricka kaffe, sen ska jag plugga :(


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback