Frukost på balkongen

Idag avnjöt jag och älsklingen frukosten på balkongen...det kallar jag vardagslyx..helt fantastiskt...så det lär det bli härdan efter på helgerna iallafall :) och även fast itne solen sken in så var det underbar tskönt där ute.
Snart ska Jonas och jag ut och gå, sen ska jag in till stan och gå på Duka, cervera och INdiska jag har nämligen presentkort där, så jag ska inhandla saker till balkongen :) kommer bli jätte fint...vill även inhandla nya växter till balkongen.

Klockan 17:00 ska jag på spinning med Anna panna.ska bli skönt att röra på sig ..äntligen eller äntligen jag harju faktiskt kommit igång med träningen ordentligt nu..både på gym, spinning samt att jag cyklar till jobbet..det e bra det.

Nej nu blir det hoppa in i duschen..återkommer med information senare hur dagen har varit...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback