Hemma igen :)

Kom nu hem från mamma och pappa har varit där hela helgen..haft en underbar helg...har även varit hos Tessa och Tommy och deras Embla, samt hos Linda och Sebbe..verkligen varit hur super mysigt som helst.....synd att tiden går så förbannat fort. Men jag åker ju hem vecka 28 då har jag semester sen kommer jonas vecka 29..så det blir 2 veckor på landet, då blir det till att träffa dem igen :).

Ringde även vårdguiden idag tur att man äntligen kan få prata med ngn som lyssnar på vad man säger, ibland kan dessa sjuksköterskor vara en plåga att prata med..men inte hon idag *tack*

Nu är man tillbaka i stockholm igen känns bra...på tisdag är det gårdsfest på jobbet , det kommer bli coolt.
Pratade med Jenny nu hon har fått as starka mediciner för sin värk i benet,...stackars henne..lider verkligen..hoppas hon får opereras snart.

Nej nu ska jag umgås med min kärlek.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback