Hujeda mig...

trött efter kvällens spinningpass...men det var det värt gud vilken fantastisk tränare med glöd..ja hon e verkligen super bra...
Har nyss avnjutit en måltid..sen middag mn det blir så när jag tränar sent.

Idag var det en super bra dag på jobbet verkligen kanon bra..verkligen motsats till förra veckan. Men som sagt alla har vi våra dagar det må jag säga.

Funderar om jag ska ta och läsa min språk bok som jag har till kursen...men just nu känner jag ingen lust..men men det blir väll bättre...

Nu kom min älskling med kaffe mumms filibabba...

Det e verkligen konstigt hur saker och ting kan ändras...men men så e ju själva livet..vissa saker som sker trodde man aldrig skulle hända...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback