Jobb och gårdsfest

Sitter här och grubblar *mmmm* verkligen. Idag har vi haft gårdsfest på jobbet det gick jätte bra fast innan själva festen så var det så himla mkt alla barnen var as nerviga på att få klä ut sig..tror ajg räknade till ca 5 st barn som var pippi bara på vår avdelning...hihi så söta det var, några var mpnster, superman, katter , nyckelpiga m.m. ja hur som helst helt bedårande.
Jag var fè/prinsessa/snövit hihih jag kärt barn har många namn det må jag säga. Men det var kul iallafall

Sitter nu och fnderar på om jag ska sätta igång tèh kokaren så att jag kan koka mig lite tèh. Jag har inhandlat en ny sort på hälsokost affären.

Nej nu blir det inget mer bloggande idag..ingen lust..


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback