Kan inte folk bara sluta säga Dagis?

Det finns inget som heter dagis när ska folk fatta det? blir så irriterad när föräldrarna hämtar barnen och säger: har du haft kul på dagis? vad har du gjort på dagis osv...gaaaa begreppet dagis försvann för ca 10 år sen. Bara för att ni vuxkna människor gick på det dåvarande dagis så måste nu ni förstå att det heter FÖRSKOLA. era barn går på förskola INTE dagis...så de så.

Nu ska jag snart äta min mat innan jagåker iväg på min utbidlning...det e ju som dagt onsdag idag så idag ikväll är det universitetet som gäller mellan 18-20.

I helgen ska vi köpa trall och ev trädgårdsmöbler om vi hittar något fint som passar på vår balkong. Men vi ska iallafall köpa trall..mamma och pappa kommer upp i helgen eller rättare sagt imorgon då mamma fyller år.Så de stannar tills på lördag.

nu måste jag ila...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback