LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG HEEEEEEEEElG

Ja nu e det onsdag, fast det känns som fredag..eftersom nu e jag ledig i 4 dagar, helt underbart känns det...ikväll e det kurs med kurt hahaha....nej det känns verkligen super skönt. Vet itne vad jag och jonas ska göra imrogon på vår gemensamma lediga dag. Jag är även ledig på fredag, det e inte älsklingen...:( . Jag åker till mamma och pappa på fredag..ska bli skönt att komma bort ett tag..behöver det verkligen känner jag.


Snart e det gårdsfest på jobbet, på tisdag närmare bestämt..då är det även maskerad, jag ska vara sago fè hihi ska ha vit kjol, silver linne, krusat hår, silver skor och silver spray, tiara i håret samt ett trollspö :).

Nej nu måste jag göra iornding mig så jag kommer iväg till universitetet....


hörs säkert senare...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback