Mardrömmar igen :(

Usch jag har drömt så hemska drömmar om kidnappning, mord m.m. varför drömmer jag detta? vad e det för fel? vaknade en gång efter att Jonas åkt till jobbet av denna dröm...sa till mig sjäölv somna om nu utan denna dröm..det gick bra en liten stund, men sen kom den tillbaka igen  gaaaaaaaaaaaa. Hde tänkt att sova till nio iallafall men icke.

Så nu har jag ätit frulle, ska snart dricka kaffe också..packa väskan och ev träna spinning inannn jag åker hem till mamma och pappa fast det blir bökigt att ha med sig massa saker till dem ..men jag vill ju..men vi frå se om hur mkt saker jag ska ha med mig till dem..beroende på det vår jag se om jag får plats...

Som sagt jag åker till päronen idag..sak umgås med dem samt träffa Linda och Tessa och lilla Embla.


nu ska jag dricka kaffe

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback