Mulet även denna dag

ja idag nu på morgonen när jag vaknade och tittade ut så var det exakt lika gråmulet som igår :(..bäst att jag tar med mig min ny inköpte regnponcho...som jag köpte ¨på Åhlèns igår...den e jätte bra att ta när man cyklar....idag kommer det två familjer och hälsar på på eftermiddagen vars barn ska börja hos oss i augusti...spännande..speciellt när de valt vår föskola som 1:a handsval :).

Ikväll ska jag och Jonas på föreningsmöte klockan 19:30, ja det e ju inte så spännande sådanna möten men det e lika bra att gå på dem...man får ju faktiskt veta vad som försegår i vår förening och våra hus här.

Ja nu har jag inte så mkt mer att skriva....


hörs säkert senare

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback