Nu är det helg igen

Sitter hemma i min och JOnas lägenhet..hör hur Jonas diskar efter vår otroligt sena middag..men ack det var värt det fy så gott det var...allt är gott när man e hungrig tänker många..men det var verkligen super gott..Kyckling tzatzikie och klyftpotatis och vitt vin :) mumma kardemumma....

Igår var jag och jonas, mamma, pappa, anna och kalle på resturang Hälsingborg på middag , den glamurösa resturang ligger på Birgerl jarlsgatan 121...och ja det stavas Häslingborg inte Helsingborg...en mkt kunnig och duktig servitör serverade och var oss till lags hela kvällen..vi åt  3 rätters och var mkt nöjda med mat och dryck..mamma fyllede ju som sagt 60  år grattis än en gång mor lilla mor. Efter middagen sov Anna och Kalle över hos oss..då de bor i Uppsala..anna jobbar i sthlm men Kalle skulle tillbakla till uppsala på morgon (idag) men de båda sov över iallafall så slapp Anna åka fram och tillbaka..och Kalle stanna han med då...

Ida på jobbet var det bra,...lade till idag en extra vecka semester i sommar så nu e jag ledig 28-32...och efter det har jag kvar 12 dgr sparade semesterdagar...hur bra e inte det??? jo hur bra som helst...

nu ska jag umgås med my libbling


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback