Ny dag..

Jag då får man se vad som händer idag på jobbet...hur många som har tillfrisknat under långhelgen.
Jag mår iallafall primaballerina. Idag efter jobbet ska jag till din sko och köpa de där skorna , måste ringa till dem och be dem lägga undan om de har dem. *hoppas*
Ilördags när jag körde till Fimpan så lyssnade jag på en gammal låt med The Ark, jag tror den heter Ååå lord, den e iallafall hur bra som helst.
Igår innan jag lade mig så ringde jag och gratta Sofia som fyllde 25 år igår..synd att jag och Jonas inte kunde vara med på middagen/festen i lördags men så kan det vara ibland.Surrade även med Ida  miun gamla barndomsvän..det e märkligt...man behöver inte ses ofta utan det kan vara månaders mellanrum och det spelar ingen roll..för det är desamma varje gång man pratar med varandra...känns som man sågs igår..roligt.

E även glad att det går bra för min träningsform och resultat till minskning runt midjan och på andra ställen, medans under vissa dagar så känner jag mig som om det inte har hänt ngt alls det e verkligen skummt detta.

ute skiner solen...

vad händer annars i veckan:

Måndag: JObb - köpa skor
Tisdag: Jobb med gårsfest så det blir säkert mkt att fixa med efteråt - träna
Onsdag: Jobb - tandläkaren - Sofia kommer på middag
Torsdag: jobb - träna
Fredag: jobb - träna -Sen kommer ev Pline och Petra
Lördag och söndag: Now plans so far...återstår att se vad man hittar på..om ngt spec dyker upp..

Nej nu ska jag gå och borsta tändera och susa med cykeln till jobbet... säger bara MOT ODENPLAN!

kram och på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback