solen skiner igen

idag har vädergudarna verkligen spelat spatt på oss människor i stan..gud vad vädret har pendlat. Allt från spöregn till solsken..vi var ute på morgonen som vi alltid är...och det v ar verkligen spöregn i backen..vissa barn gillar det medans andra bara står och gråter.
Idag är det måndag och då har vi haft projekt inne på förmiddagen..lika kul som alltid :).

Har idag städat hemma..jonas kolla på hockey hjälpte väll till lite...och med lite menar jag LITE.. va fan...gud vad jag e trött på hockeyn.kan det inte bara vara över?
låt sverige bara vinna så är det gjort och alla e nöjda och glada.

Ikväll kommer tydligen min syster hit...ska sova över hos oss..hon ringde mig på jobbet och frågade om hon fick det..hon skulle på bio ikväll med en kompis..och då den slutar vid halv nio så kommer hon till osss efteråt så behöver hon inte åka hem till Uppsala för att sedan åka tillbaka till sthlm igen imorong bitti..


nu KAFFE

KRAM


Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är rätt knäppt när det åskar och sen är stark sol med fem minuters mellanrum ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback