Söndag...snart ny vecka

ja då var det söndag eftermiddag...gud vad helgerna går fort usch...Ååååå vad jag vill ha semester :) fredag den 6:e juli så är det min sista arbetsdag inför min 5 veckors långa semster...ska bli så underbart :) helt fantastiskt skönt ska det bli.
Idag har vi städat jag och min älskling...det går fort när man är 2 som hjälps åt...och när man delar på städuppgifterna. Sen så har det blivit massa plugg för min del. för på lördag nästa vecka klockan 10:00 så sitter jag på universitet och skriver min tenta i barns språkutveckling...undrar vilken kurs jag kommer läsa sen? jag tycker det är kul att läsa lite kurser då och då att uppdatera sig samt läsa sig massa nya saker inom mitt läraryrke.


Klockan halv fem idag ska jag träna spinning på sveavägen (friskis) ska bli lovely. ikväll klockan 19 ska jag och jonas träffa styrelsen , spännande...de vill ju att ngn av oss ska gå med. Får se hur det slutar.

Håller på att laga lunch det blir köttfärslimpa, kokt potatis, lingonsylt( tyvärr inte hemmagjord, den har redan tagit slut) och sallad till...gottit..älskar husmaskost...

Nej nu måste jag gå och kika i ugnen om köttfärslimpan är klar..

tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback