Underbar morgon

Ja det e så underbart vill jag lova....solen skiner allt e bara underbart e så glad..allt känns så fantastiskt.. Sovit gott även fast Jonas nu sa att jag har skrikit och pratat i sömnen vilket jag inte har en aning om, konstigt att han kan vara så pigg även fast jag har hållt låda *asg*
Snart ska jag göra iordning mig, sen ska jag åka till min underbara Sara och barnen :) gud vad jag längtar...tåget går 10:22... MOT NÄLSTA PLAN *fanfar *

Ikväll ska vi på bio, vi ska se filmen Next...får se om även middagen blir i Kista, återstår att se.

Gud jag måste också hitta kläder att ha på mig på bröllopet, fasen måste hitta en klänning eller kjol och top..ja det ordnar sig säkert ja det e klart jag hittar det..men man kan ju känna en liten lätt stress när man inte hittar saker...jag har beställt en klänning på Halens undrar om jag kan ha den kanske eller om detn e på tok för vardags...hmmmm när den kommer får jag fråga Sara vad hon tycker...

Imorogn kommer mamma och pappa hit de ska hjälpa min syster och kolla på lgh...jag ska ockå kanske med.imorogn kväll ska även jag och jonas på samtal med styrelsen i ca 10 min. De vill att ngn av oss ska gå med i styrelsen, visst det är ju kul att de tycker det men vi får se vad vi känner för. Jag tycker att Jonas e mer lämlig för sådant en jag. Och jag har så mkt en då känns det som.

Puss och kram vi ses på sta`n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback