västra skogen - sundbyberg

2 mkt trevliga orter. Jonas och jag gick från oss till Sumpan det tog inte alls så lång tid..en rask promenad.Sen in på det stora nybyggda Ica Maxi som är relativ t nytt....har aldrig varit inne i en så pass stor mataffär, den slår willys och prisextra med hästlängder...så när vi ngn gång skaffar bil eller lånar bil så lär vi ju ta den mot Ica maxi...och inte alls dyrt heller helt super.

MIn mage håller på och krånglar så jag vet inte om jag vågar gå på spinning, inte kul om man måste srpinga ut akut för att gå på på toaletten...vet inte var det kan vara, kanske ngt jag har ätit.

Även på maxi så köpte vi pumpafrön och blomförn som hette sömntuta..gulligt och så tyckte Jonas att detvpassade mig :) .

Hoppas alla har haft en bra dag och får en lika bra fortsatt dag.


so long

ciao

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heej!
Har du läst DaVinci koden??
Idag har vi recenserat den, och lite platser på Grekland!

Kolla alla våra recensioner och var med och rösta fram bästa Cafékedjan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback