26 år !

Ja idag är det min födelsedag jag fyller hela 26 år gammal. Jag har haft en toppenhelg som jag har firat med nära vänner och släkt så jag ska inte klaga. Igår var det fest här hemma. Jag , Jenny, Petra, Pline och per skulle gå ut på 54:an men det var as mkt folk i kön till stället samt till bankomaten som jag och Petra stod i ca 20 minuter så vi gav upp och åkte hem pch åt istället...

Nu ha rjag nyss pratat med Linda V i telefonen det var nice..fick höra massa skvaller...alltid trevligt även det som har hänt i byn är helt sjukt.


Ikväll blir det film med älsklingen får se vad vi ska mysa till hihihi...

nej nu ska jag dricka lite kaffe....kram kram

Kommentarer
Postat av: Katarina på Inspirationsbloggen

En stor GRATTISKRAM från mig!

Postat av: Ida

Hehe, vad är det som har hänt nu då? :D

2007-10-07 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback