Godmorgon

Sitter uppe vaken...börjar jobba klockan 08:00 idag. SKa äta frulle på jobbet idag då jag absolut inte har ngn hungerkänsla nu jag kan ha så ibland att det blir svårt att äta tidigt..jag måst ekomma igång lite först.
Igår var jag och tränade skivstång efter jobbet, det var ny ledare för mig hon var as bra vilket resulterar i att jag e helt sllut i min kropp idag.

Ikväll ska jag fika med Linda ska bli trevligt...Idag har metrologerna lovat regn och snö men ute så ser jag hur vackert väder det iallfall kommer att bli på morgonen..varför kan aldrig Smhi hålla de det säger ena dagen och visar ngnhelt annat nästa dag..

Imorgon är det fredag *längtar* denna vecka har gått super duper fort....

Idag ska Molly på nä'tverk på mörmiddagen, så då e jag och Lottis själva, sen på eftermiddagen ska Lottis på nätverk så då e jag och Molly själva...sen om 2 veckor är det dax för mig att gå på nätverk igen..dessa möten e verkigen givande...

Nej nu ska jag snart åka till jobbet så jag hinner äta innan jag börjar...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback