Lördag med träning och en och annan vila....

Lördag utan att springa runt på stan eller i några centrum och leta kläder inför kvällens party eller det sista inför den redan införskafade outfitten...nej nu e det lördag, jag ska träna och vila och bara vara..ligga i soffan ikväll och bara vara...det behöver jag verkligen  känner jag.
Igår kväll var vi hos Anna (min syster) på middag i hennes lägenhete i Hammarbyhöjden hon hyr den i andra hand den var mysig, och den kommer bli mysigare när hennes saker kommer upp och hon tar bort lite av ägarens saker...

Ute är det mulet och trist väder men jag klagar inte för jag tycker att det kan vara rätt skönt ibland..
Idag är jag på mkt bättre humör än igår känns bra..pratade av mig med båda Sara och Sofia igår om det...så det känns skönt...
Idag jobbar Jonas men han jobbar hemma han har jouren så han han behöver bara jobba när det är ngn som ringer och behöver hans IT kunskaper....och hittils har de varit tyst i hans mobil...

Nej nu ska jag bädda sängen....


ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback