Akta mig med ditt paraply!!!

Ja det är säkert fler en jag som har upptäckt att det regnar ngn kolosalt mkt i vår vackra huvudstad idag. Idag när jag gick till träningen så han jag blev dyngsuer även fast jag då hade mitt rödrutiga paraply...usch me don`´ like...hur som helst så gick träningen as bra 35 minuter på steppmaskinen ja gkan lova er att jag blev lika blöt av svett som jag blev på vägen till friskis av allt regn hahha men ack så underbart...därefter tränade jag biceps, triceps, axlar, rygg samt avslutade med 60 situps samt stretch Yeeea vad jag känner mig nöjd....ja det går verkligen framåt med min träning och jag märker resultat i mina kläder....tur det annars hade jag blivit ledsen...

Ikväll ska jag och gullet se på SVERIGE-DANMARK KVAL TILL EM HEJJA HEJJA SVEERIGE!!!!!!!!!! ja jag tycker faktiskt det är kul med fotboll då Sverige spelar så det ksa vi se..samt äta en jätte god lördags middag det blir:
potatisgratäng
entrecot
en avokadosallad med massa gottit i
och rött vin 

Och så ska det vara en himla massa levande ljus i alla rummen....känner för en riktigt mysig lördags hemma mys kväll ala Nordlander/Selvåg.

Var hos Sofia igår på middag trevligt var det också...

Snart ska min älskling börja med körkort då han har fått körlektion av mig i födis samt massa info om en körskola i Solna..så nu jäklar hihiihih

nej nu ska jag dricka kaffe :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback