Det tackar jag för...

..Att jag har ett jobb där jag hela tiden utmanas och utvecklas. Igår var jag och hela Norrmalm stadsdel på Lärarhögskolan på föreläsning om Pedagogisk dokumentation. den var bra den  fast mkt hade jag iof hört från min Reggio Emilia utbildning. Och idag ska jag på nätverk 2 mellan 13:30 - 16:45..dessa nätverk är en eftermiddag i måanden då träffar man flera pedagoger från min enhet samt från andra enheter på Norrmalm där byter man uterfarenheter får nya imput m.m.
Ja allt detta man får lä'ra sig vet jag att jag alrig skulle bli erbjuden att gå på i ngn annan stad jo stora städer som Malmö, Göteborg men inte mindre orter tyvärr...och sen beror det ju på också på hur mkt ens enhet satsar på sina pedagoger. Och min chef satsar verkligen på sina medarbetare :)

Ikväll ska jag fika med en av mina älsta barndomsvänner Johanna Väänänen det ska bli kul...

Imorgon ska jag åka till Mamma och pappa i fimpan ska bli lungt trevligt och bara vara..

På lördag ska Jonas på personalfest på Dahl..då alla Dahl`s medarbetare i hela sverige är med.

Igår fyllde Pontus stor kille hela 3 år..så jag ringde och grattade honom igår :)

Nu måste jag göra mig klar

kram kram

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Ha en jättebra torsdag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback