Inbrottssäkert

Idag när jag jhade tränat och skulle gå ner i omklädningsrummet för att byta om så upptäckte jag att jag har tappat min nyckel ngn stans i gymmets stora lokaler..jag var inte så värst sugen på att krypa på knä runt alla människor som tränade utan jag fick gå med svansen mellan benen och be att ngn i receptionen fick följa med mig och bryta upp låset med en avbitartång...ngt pinsamt vill jag lova men vad gör man?
Träningein gick för övrig jätte bra gick 35 minuter på trappmaskinen och 30 minuter i gymet...as skönt..skönt att ha kommit igång med träningen igen nu jävlar ska jag blir riktigt fit hahah..jo det e sant..inget godis, inget chips inga onödiga fetter..bort med gräddfiler, cremefraiser, grädde....only good food wisch is healty for your body..
Visst får man unna sig ngn gång på helgen men det ska då inte vara chips och godis...finns jätte goda nötter som är nyttiga..men man skja även då vara lite sparsam på det..

Är så less att inte kunna ha de kläder som ja gser hänger i butikerna..så nu jävlar no more love handels....*( eller hur det nu stavas)

Pratade med Sofia nyss hon har det så jobbigt på jobbet så nu har hon varit sjuk torsdag förra veckan till igår...hög feber och försylning...det är inte bra när det blir så...mår man dåligt på jobbet så blir man ännu sjukare om man åker på ngt skrot.

Idag har Pontus opererats  och det gick bra sa Sara..härligt härligt..han belv av med både halsmandlar och polyper...skönt för honom.

Imorgon har vi planeringsdag på jobbet ....

nej nu ska jag ta mig ett stort glas vatten e så törstig..


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback