Låååång dag

Har idag haft planeringsdag på jobbet då vi var mellan 8:30 - 14:40 på jobbet sen så var vi 15:00 - 18:00 på Vasa real och lyssnade på Leif Strandberg...han skulle prata om Vykotsky och piaget trist tänkte vi...men som Lottis sa det beror verkligen på hur man lägger fram sin föreläsning...ja gkan säga att jag har inte skrattat så mkt på länge på en föreläsning som jag gjorde under denna föreläsning för denna man från Piteå..fy fan vad bra han var..rekomenderas starkt för er som jobbar på förskola/skola....han e grym.

Har nu ätit pyttipanna med rödbetor och ägg smaskens tycker jag :)
KLockan 20:00 börjar Ido 2007 *längtar*

Imorgon fyller min älskling 27 år...hemligt är hans presenter än så länge ifall han läser denna blogg innan sin födelsedag hihihi....Sara e den ända som vet vad han ska få ...

Håller på och tvättar nu det var verkligen behövligt vill jag lova.

Nej nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på nyheterna...

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback