Lördag morgon

Har nu vaknat eller har varit vakne i ca 1 timme...lade mig relativt tidigt igår iallafall skönt det. Klockan halv elva ska jag bege mig med tuben till Nälsta plan till Sara. Ska bli jätte mysigt.
Ute skiner solen fast det är bara 8 grader kallt ute, så det är ju ingen sommarvärme direkt men jag ser fram emot hösten och att få klä på sig varma kläder och vira runt halsduken flera varv runt halsen :)

På onsdag den 5:e september fyller min älskling 27 år grattis grattis darling.
På måndag ska lilla Pontus opereras...jag håller tummar och tår..men det kommer gå bra.
Tisdag den 4:e har vi planeringsdag på jobbet, så förskolan kommer då att varfa stängd.

Nej nu ska jag göra mig klar.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback