Och så belv det fredag igen :)

Gud vad veckorna går ort..redan fredag :) underbart härligt..helgen bjuder på mkt träningen för min del....sen så vet jag inte har inte ngt bestämt ngt..Sara m. familj kanske kommer på söndag  *hoppas*
Idag börjar jag klockan 09:00 och jobbar till 17:30. Idag eter jobbet ska jag till Sofia på middag...

Grattis sara gumman....gud vad underbart :)

Satt och underade på igår vad jag skulle ha på mig idag på jobbet...vadå du jobbar ju med barn tänker många då...men bara för att man arbetar med små barn så innebär inte det att man vill gå om kring i flanell skjorta och gamla urbelkta mjukisbrallor...nej nej aldrig...jag tycker om att ha leggins och lnga toppar, jeanskjol med leggins och ngn nice tröja... Ja jag har verkligen inte fattat varför man ska förnerdra sig med att klä sig som en stor tölp..nej nej....aldrig..jag har även världens coolaste gummistövlar...ja jag tycker man ska vara snygg även fast man riskerar snor, och kladd på jobbet...det finns faktiskt snygga arbetsklaäder som man inte behöver vara mest rädd om...så ser jag på saken..många säger: men du har väll inte kjol på jobbet??? men varför inte då? NEj jag säger bara våga ha fina arbetskläder som inte gör så mkt om de förstörs...

En annan sak jag undrar över e varför många tjejer går omkring i mjukisbrallor med sitt na,n tryckt över  arslet??? why? varför ska man gå och kolla på ngns tjej häck för att se vad dom heter...och på råga på allt har de lofers till dessa brallor...nej jag säger bara no thanks.

Igår onsdags när jag var och handlade på VI på fridhemsplan så var det en himla massa pensionärer som var och handlade där....och de ska trängas med sina kundvagnar hela tiden... men varör måste dessa kvinnor av mkt äldre model komma till affären och handla mitt i rusningstid i köpcentrumen? de har haft hela dagen på sig att handla...inget illa menat men ibland kan det bli en lite irritation på detta.

Igår var jag på spinningpass för Therese gud vad hon är duktig...ja det var ett suveränt pass..ska även träna spinning imogon eller söndag..och den dagen som jag inte tränar spinning så kommer jag träna styrka.

Nej nu ska jag borsta tänderna...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback