Plocka kastanjer :)

ja det har jag gjort nyligen ja gska ta med dem till jobbet. Då bi jobbar med projektet mitt möte med jord. Så plockar jag nu med mig det till min avdelning som vi ska utforska´.... så spännande.
Idag fyller min gumma Sara 27 år grattis gumman hipp hipp hurra!!!!*stor fanfar*

Idag lyser solen med sin frånvaro , iof kan man se det lysa till ibland men det e inte ofta det.
Sitter och tänker på hur veckan ser ut..och denna vecka är det verlkligen full rulle vill jag lova..så här kommer den se ut på ett ungefär:

Idag söndag: Åka hem till Stockholm till min prins, köpa imfravärme på vägen som jag ska släpa med mig till vår stora fina balkong..vi vill ju nämligen kunna vara där ute på lördag kväll samt övriga dagar när det e kyligt ute..kunna använda det mer som ett uterum.
samt köpa en ny badsumsmatta som älskligen råkade tvätta sönder idag

Måndag: Jobba och träna

Tisdag: JObba sen APT på kvällen

Onsdag: JObba sen till frissan *äntligen*

Torsdag: JObba, sen följa med Jonas till körskolan, sen träna på kvällen

Fredag: Jobba, på kvällen äta middag med Jonas, mamma och pappa, Anna och Kalle

Lördag: Upp i ottan., träna och förbereda kvällen där PARTY står på agendan, så kommer Jenny och Pline ner från Dalarna.

Söndag: Fyller jag 26 år!!!!! så då blir det tårta och massa mys för hela slanten.

och emellan allt detta så kommer det att vara massa anant at göra ..

Innan vi åker till Norpan så ska jag till min kära farmor.


kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback