Skolkort

Idag tog vi skolkort på jobbet..och som vanligt så tänker man hur ser jag ut måntro? hoppas jag inte blundar, eller får dubbelhaka etc...men fotografen Erik sa att alla blev bra...men det kan ju han tycka sen om vi andra tycker att vi ser menlösa ut det skiter väll han i hahaha...
Men barnen skrattade som fan för han fotografden var såååå super kul..han kunde verkligen fotografera barn. Han sa att han fotograferar bara förskolor.och det märktes verkligen.

Idag har jag även varit på spining det var as skönt fast inte så jobbigt som det brukar vara...det var tyvärr inte så mkt action i ledaren :( men men det var ju inte helt kass.

Nu håller jag på att laga mat det blir köttfärslimpa med kokt potatis och kokta morötter. Gottit ska det bli vill jag lova är verkligen  vrål hungrig.

Imorgon ska jag träna efter jobbet..på Onsdag har vi föreläsning på kvällen mellan halv sju och halv nio...på torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Johanna..skulle träffat henne på Onsdag men upptäckte idag att vi har föreläsning :( men det e ju iallafall en värdefull föreläsning. ...och Johanna är ju här ett tag.

På fredag åker jag hem till mamma och pappa det ska bli mysigt..var ett tag sedan jag var där...

Och Lottis jag e glad för din skull...jag tror på dig/er...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback