Sluta fis på mig tack...det är faktiskt snuskigt

idag på spinningpasset så satt jag bakom en man som rätt som det var började fisa...usch usch räcker det inte med den enorma svett doften som sprids i spinninglokalen??? antingen så trodde han inte att ngn attade att det var han..eller så är han bar aslapp i fisringen så de tkommer utan att han lägger märke till det, hur som helst så vet jag vart jag INTE ska sitta nästa gång han och jag går på samma spinningpass.

Vart en jätte bra dag på jobbet...förutom att stackars Molly har åkt på en försylning....usch usch...och några andra barn har åkt på både det ena och det andra..typiskt höst sjukdommar.

Har idag ätit suschi till midda och jonas åt ngt annat gott från resturagnen som ligger nere vid torget...snacka om att det var gott....mums fillibabba...

Imorgon kommer jag börjar klockan 09:15 och jobba till fem...sen e det möte mellan 17:00 - 20:00.

Nej nu ska jag kila...

imorgon fyller Smilla 1 år hipp hipp hurra...synd att jag inte kan vara med på din stora dag gumman..men jag måste ju vara med på mötet....får fira dig på lördag :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida

*skrattar lite åt fismannen* Fräscht! :-(

2007-09-18 @ 08:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback