Trött som satan

Jag e super trött idag...jag och jonas var ute inatt vimlet...vi var först hemma och åt middag , kollade på Beck filmen det tysta skriket...och drack lite vin och bara myste...efter filmen fick Jonas för sig att vi skulle gå ut..han var så dans sugen jag var ap trött och sa först men ring ngn kompis ja gpallar inte att gå ut..men han envisades med attt han ville gå ut med mig och dansa....så vad gör man inte för sin kärlek?
det var bara att hoppa ur mysdressen och hoppa i party outfitten, sminka sig m.m. sen bar det iväg till Blue moon bar..det var lagom mkt människor...och jag kan barea säga att vi dansade i ca 3 timmar nonstop hahaha fy fan vad kul vi hade...

på vägen hem åt vi mat på Max i solna..sen promenerade vi hem från max och hem,...sen slockande vi och sov till halv elva imorse :)

Idag har vi verkligen storstädat lägenheten från golv till tak...det skulle ju nämligen komma en mäklare till oss och värdera vår lägenhet...
Mäklaren Petter var en mkt trevlig mäklare som värderade vår lgh till ett pris som vi är mkt nöjda med...men han sa att han kommer att sms:a jonas varje månad på hur mkt den är värd...eftersom det kommer ju inte att ända sig hela tiden beroende på räntan...

Ute regnar det som bara den....men rät mysigt...ikväll blir det det en tidig afton Zzzzzzzzzz....har ätit raggmunk till middag mkt gottit.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback