Vad skulle man vara utan sin kärlek?

Söndag morgon...regnet står som spö i backen även denna dag...dom som hade lovat att det skulle vara sol denna helg men så blev det verligen inte.
Jonas kom tydligen hem sakapligt igår vid 01:00 tiden inatt de had ebara kollat på fotboll snackat massa så där grabb stuff.

Jag lade mig runt halv tolv snåret var as trött då....vaknade nu. Jonas håller på att koka kaffe till oss sen blir det frulle. Ska iväg till Stadium idag och kolla på regnkläder samt underställ...ska inte köpa denna månad men ska kolla iallafall på vilket utbud det finns.

När jag var singel så kunde jag tycka at söndagar var de värsta dagarna som fanns..vakna upp själv och känna jaha så var denna helg över...söndag och denna dag ska ju vara mys dagen på helgen då man verkligen ska ta hand om varandra in i det sista då måndagen snabbt kommer fram runt hörnet och arbetsveckan nalkas. NU med min Jonas så känner jag bara att allt är helt underbart...jag är så kär och allt är bra..vi har det verkligen underbart han och jag....
Jag som hade tänkt att vi skulle ut och gå idag men hur kul e det när regnet piskar en i ansiktet...jag ska by the way köpa mig en sydväst ja en sådandär mössa som han Melker har i saltkråkan filmerna, tror även att barnen i den filme också har en sådan. Det brukar ju mest vara barn som har det...men det finns ju även till vusna...det skulle vara ett väldigt bra komplement till mn nya regnoutfit.

Klockan 17:00 ska jag träna spinning för  Malin..hon e också en av de bästa spinning instruktörerna.

Nej nu e det kaffe dags...

ha det alla tiders idag och ta hand om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback