Vilken mysig helg :)

Denna helg har varit toppen..förutom att älsklinge varit sjuk ..stackars min prins *tycka synd om* Men nu har han blivit så gott som bra. I lördags var jag hos Sara och familjen på kalas..Sara fick en top av mig från MQ, Smilla fick en t-shirt som det står gudmors älskling på och ett par labolina toflor. Pontus fick en t-shirt där det står: min pappa är starkare en din pappa..samt ett par mjukisbyxor. Det var tårta och kaffe på menyn verkligen super duper god tårta smaskens...

Idag söndag åkte jag till Sara vid 11:02 tiden för att vara exakt, drack lite kaffe och gosade med barnen innan hon och jag tog moppen (mini) till vällingby där Sara shoppade loss på H&M för presentkort hon fick igår... jag och Sara träffade även på en manodepresiv människa..stackars kvinna..ja det är inte alltid lätt eller vad säger du Sara?

Sen mötte vi upp en lagom munter Mia på Åhlèns...ja vi vet alla har sina dagar,,men med lite mat i magen så blev det glad Mia igen ....efter ett tag så åkte jag och Sara hem till Sara, Mias danne kom och hämta upp Mia sen åkte de också hem till fam Erlandsson...vi drack lite kaffe och vi t tjejer hade massa girl talking...

jag åkte hem till mig och Jonas igen vid halv sex snåret...nu har jag och jonas ätit kvällsmat och ska snart se på NIna Frisk filmen...

Imorgon är det arbete igen :) och skol kort hahah hoppas jag inte har bad hair day bara *fniss*

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback