Ny vecka på intågande

Ja måndag igen och ny arbetsvecka...idag börjar det 2 nya barn på min avdelning, så dags för inskolning..men det kommer nog gå bra det brukar det göra  hos oss.

Helgen har varit fartfylld med party och söndagsseghet till 100:% kandet vara för att vi började partajja hos Jan och Sofia klocklan 17:00 och vi som drog ut på stan sen höll på till ca halv tre??? ja jag tror att mkt har med det att göra för gårdagens seghet och utmattning..men men e det party så är det...
Det var middag och så hos dem först med singstar och massa snack och skratt..sen begav vi oss några ut till Soap bar det var skoj förutom vissa äckliga grabbar,,,m.m that`s true alla är inte så fräscha om man säger så, spec inte en mängd alkohol..jag säger bara Jag vill inte se!!! fatta... vissa förstår precis vad jag menar...

Idag öppnar jag klockan 07:15 vilket betyder att jag strax...slutar 16:00 idag tror jag bestämt.

nej nu ska jag inte skriva mer blogg för denna morgon, hoppas alla får en riktig bra dag som läser detta.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback