halsont och lycklig

Nu är det inte så att jag e lycklig för att jag har ont i halsen, som ni säkert alla förstår...min hals svider så att jag blir galen...fan vad jag hatar detta, men nu ha rjag massa halstabletter så det ska säkert lösa sig, samt yogurtglass.
Idag har jag varit på lönesamta/medarbetarsamtal det gick verkligen skit bra...så jag e lycklig..och man blir ju ännu gladare när löneökning var över förväntan.

Solen skiner och jag e glad....åt en lyxig middag eller lyxig och lyxig ,men kanske mer en fredag/söndag middag en torsdag men what ever jag e värd det idag känner jag,,,


Gumman jag tänker på dig det vet du...bara att ringa om du vill.

Nu ska jag dricka kaffe... mumsigt

Imorgon kommer "svärmor" hon fyller år imorgon och ska fira den dagen/helgen hos oss :)


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback