Målar och lerkurs

Idag har jag och en kollega från enheten varit på kurs hela dagen i stora skuggan..vi har varit på målar och lera kurs med Karin Furness en fantastisk bild och ler pedagog..jag har verkligen lärt mig super mycket ..så nu har jag massor som jag vill ha ut i min barngrupp *tihi* imorgon är det Mollys tur då ska hon på samma kurs, det är bra att hon också ska gå så är vi två från samma arbetslag som gör detta...

Jonas kollar nu på hockey..jag ska strax slå ett samtal jag...:)
Imorgon är det jobb igen på jobbet fast nu e det många barn sjuka så det e väldigt lungt just nu, fast mkt hinner att ske till imorgon hahaha..Jag menar ingen dag e den andra lik..

Nej nu ska jag ringa...


see ya..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback