Ny veka med nya händelser...

Måndag måndag måndag ja det e det idag..fast denna dag närmar sig snart sitt slut eller klockan e halv åtta så det e ju kväll nu...arbetsdagen har varit bra idag :) efter jobbet så var det träning det blev skivstång på friskisoch svettis..as jobbigt pass vill jag lova men gud så skönt det är med träning..
Ni som inte tränar, börja göra det nu det e underbart och man känner sig som en helt ny människa.

Idag e det nobel dagen jag är inte så jätte insatt men jag tycker att det e kul att kolla på alla vackra klänningar som damerna har på sig...och så mkt fokus det e på kunga familjen herre gud...ja det kan inte alltid vara kul alla gånger fast ikväll e det nog det att få klä upp sig så tjusigt samt äta denna gudomliga middagen..

Nu vill jag att Jonas ska brygga kaffe...stackars älsklingen han e såååååå förskyld, och alla vet vi hur killar blir när de blir sjuka????


nu hör jag att han håller på i köket, och det ltåer minsann som om han sjka brygga kaffe...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback