Så vad julafton över

Ja den dagen gick verkligen as fort..vi gick en långpromenad på dagen, hälsade på famor som för övrigt är jätte pig igen, så här pigg har hon inte varit på jag vet inte hur länge så det e verkligen undernbart att se.
Till lunch så åt vi tomtegröt, mamma hade lagt i en mandel och den som fick mandel får önska sig ngt samt på en liten gåva...men det skumma var att alla åt och åt och ville se vem som fick mandeln, men mandeln var borta ja det e sant, ingen fick mandeln även fast både mamma oh Jonas såg att mandeln hamnade i en av skålarna..så antingen har den bara försvunning spårlöst eller så har ngn svalt den hel, jag tror på det sista alternatvivet.

På kvällen var det julmat i mängder samt julklappsutdelning, och som vanligt var det alldeles för mycket paket..även fast alla säger: i år ska vi dra ner på det, så gör man inte det..konstigt nog..hur som helst är jag mkt nöjd med mina julklappar... jag fick : en varm och skön morgonrock, pengar, presentkort på MQ, gina tricot, teamsportia, talrikstabletter, bok, smycken, benvärmare, ja jag kommer faktiskt inte ihåg allt fint...

Idag ska jag och Jonas på 1 års kalas hos Arvid...hoppas han kommer tycka om sitt paket...



kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback