Helg....underbart skönt

Ja snart e det helg..en dag var att jobba denna vecka skönt....det har varit en bra vecka på jobbet..då Molly har varit tvungen att Vabba, så har vi haft turen att haft lite barn på vår avd, mellan 5-7 barn så Lottis och jag har klartat det utmärkt.
I Onsdags var jag med Sara på dans arobic, alla som känner mig och vet hur nervös jag har varit över detta kan lita på när jag säger att det var verkligen skit svårt..första 30 minuterna hängde jag med, men sen gud det blev kaos i huvudet på mig, jag hängde inte med ett dugg och när jag väl försökte titta på hur de andra gjorde så tittade jag så länge på vissa steg att då missade jag att jag de hade börjat om från början, jag gick ut och väntade tills Sara var kvar. Då kom Joacim fram till mig, han som skulle försöka övertala mig att börja på SATS...och frågade mig varför jag satt där? jag sa som det var att jag fick panik där inne alla kunde och jag stod som ett fån...tacka veta jag Spinning. Sara e verkligen super bra på DA.

NU ska jag snart åka till jobbet....

Hoppas alla får en super helg...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback