ja se det snöar ja ser det snöar...

Ja nu sönar det igen fan! vill inte ha mer snö..men nu vet jag att idag kommer det bli svårt att få in barnen..de kommer bara vilja vara ute iallafall vissa barn som älskar snön mer en annat typ.
Idag jobbar jag 9-17..
Igår var jag och Lottis på bio efter planerings dagen det var hennes födelsedagspresent 2 månader i efterskott..vi såg ALlt om min buske..den ville vi se då en pappa på vår avdelning har filmat den..jo den var rolig och annurlunda...men bra. Efter det åkte jag hem, lite senare på kvällen kom min syster hon skulle sova hos oss till idag..jag och jonas fick en försenad julklapp en Yoga matta..fast det kommer ju vara jag som yogar mest, fast det skulle vara roligt om Jonas med skulle försöka.

Mamma ska skicka oss hennes yoga skiva som hon har hemma, men inte börjat använda.

nu ska jag borsta tänderna och bege mig till mitt underbara jobb :)

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback