Söndag...snart ny vecka

Hejsan alla glad nu är det söndag igen...klockan är 11:09. Jag har sovit gott inatt...verkligen utvilad...vaknade 09:45...igår kväll var jag hos Sofia på middag på kvällen..hon bjöd på lax, potatis och sås mmmm verkligen super gott. Snackade massa och hade allmänt trevligt.

På dagen var jag hos Sara och barnen, det var mkt trevligt Smilla och Pontus e verkligen helt underbara...Hoppas på att få vara barnvakt snart *vill*.
Idag ska jag och Jonas ut och gå det är skönt ute så det ska bli härligt...middag hemma det blir pasta med baconm brocoli m.m sås...med massa vitlök. Ikväll ska vi på bio, vi ska se Natt på museèt tror den kan vara riktigt bra...

Jonas kolla på skidor på tv:n hoppas att han kan följa med ut och gå snart...

Imorgn är det måndag igen jobb...hoppas att alla barn har piggnat till och blivit friska. Imorgon efter jobbet ska jag fika med Anna Möllberg numera Anna Edling :) efter att hon har gift sig.

Hoppas alla får en super bra dag...det ska jag ha iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback