Läggdags?!

Ska snart gå och krypa ner under täcket, ska inte sova än men ta fram min underbara bok som heter: Flickan från ovan. Den e vansinigt bra den rekomenderar jag starkt kan jag lova..läs den!
Har sett nu på Deep blue sea, den var inte lika bra som jag mindes den men strunt samma nu har jag sett den och kan ju radera den från datorn...ute regnar det fortfarande funderar på om jag ska cykla imorogn..vill ju det men om det ös regnar så har jag verkligen ingen lust...ja ja jag får se hur det blir...Jonas sa att det inte kommer bli oväder framåt eftermiddagn och om det skulle regna på eftermiddagen såfår jag väll ställa in cykeln på jobbet och cykla hem på onsdag....värre en så e det ju inte....

godnatt....kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback