våldgästa

Imorse vaknade jag klockan 07:20 och var pigg...gick upp och drack kaffe, åt en appelsin kollade på Lassie..sen blev jag sjukt trött och gick och lade mig igen..klokcan kvart över nio ringde bästisen och frågade om vi skulle vara hemma vid 11:00, jag sa ja: Vad bra sa hon för vi tänkte komma och våldgästa er hihih....Ååå vad roligt hihi ja de kommer ju då snart mellan halv elva elva ska bli mys...att träffa henne, daniel, pontus och min underbara guddotter Smilla....
Ska göra iordning mig lite nu, bädda sängen och se vad vi har hemma och bjuda på antagligen inget så det blir att kila ner till affären och köpa ngt fika bröd :)
Sen vid 12 eller 13 kommer mina föräldrar till oss de vill se hur det blev med inglasningen...
sen ska jag in till stan och kolla lite...fan det blir verkligen fullt upp....

Och klockan 19:00 ska jag vara hos Lottis...gud vad det ska vara fullt upp idag.....men imorgon blir det verkligen luuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnggggggggggggggtttttttttt...då ska det inte bli mkt gjort....

måste ila nu
 kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback